Personlig service
Din resa betyder mycket för oss. Därför vill vi hantera den personligen så vi kan se till att den blir så bra som möjligt. Våra säljare står tillgängliga alla arbetsdagar under kontorstid – och du behöver inte vänta på att få hjälp. Ring oss på 0771 – 75 75 70, mejla eller chatta så står vi till din tjänst.
Bokningsbara sträckor
- Duved > Östersund > Stockholm > Göteborg
- Göteborg > Stockholm > Östersund > Duved
- Luleå > Göteborg
- Narvik > Kiruna > Luleå > Sundsvall > Stockholm
- Stockholm > Sundsvall > Luleå > Kiruna > Narvik
Så bokar du
Du kan nu boka hela din resa, inklusive nattåg, på nätet. Om du ska boka en längre resa kan du behöva bryta upp den i flera, mindre delar, men prova i första hand att söka hela vägen på en gång. Givetvis kan du istället kontakta oss om du så föredrar för personlig service.
Betalsätt
Vi erbjuder många olika betalsätt beroende på vilka kanaler du använder. När du bokar din resa genom vår webbsida kan du betala resan direkt med kort, eller så kan du betala nästa månad mot faktura för din bekvämlighet.
Säker bokning
Vår onlinebokning, såväl som vår kundservice över telefon, är PCI DSS-certifierade. Det betyder att vi och hela vår verksamhet är certifierade för säkra betalningar av en oberoende organisation. Certifieringen inkluderar såväl tekniska säkerhetslösningar som rutiner hos personalen.
Kunden i fokus
Vi har ända sedan starten 2015 jobbat hårt på att få nöjda kunder. I alla mätningar vi har gjort så har vi legat högst eller i toppen, inte bara jämfört med våra konkurrenter, utan även jämfört med tågbolagen själva. Vid den senaste mätningen var över 94% av våra kunder helt nöjda.