Reklamera din resa
Fyll i formuläret nedan för att begära återbetalning, helt eller delvis, för er resa. Vi behandlar er reklamation inom 1-3 arbetsdagar. Efter att ni fyllt i formuläret skickas en retursedel till er via e-post. Ni behöver bara använda retursedeln om ni ska skicka in något till oss, till exempel biljetter eller dokument som styrker er reklamation.

Er resa

Bokningsnummer

Beskriv utförligt varför ni reklamerar resan



Er referens

Ange i första hand den person som stod som referens vid bokningstillfället. Om er reklamation endast berör en resenär, ange den resenärens uppgifter.

För- och efternamn

E-postadress

Mobiltelefonnummer



Era bankuppgifter

Ange endast bankuppgifter om ni betalat på annat sätt än med kort. Kortbetalda bokningar återbetalas enligt lag alltid till betalarens kort.

Bankens namn

Kontonummer

Clearingnummer






Ni kan bifoga dokument som styrker er reklamation, exempelvis läkarintyg. Notera att värdehandlingar, såsom utskrivna biljetter, och vissa dokument alltid måste returneras till oss enligt reseoperatörens resp. regler.

Bifoga dokument